Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2011

Dag 4

Bara jag hör ordet mat blir jag sååå sugen och arg för att jag behöver gå igenom detta. Kan komma hem och känna att grannen lagar mat, gå till centrum vilket är rena pinan då det ligger hur många restauranger som helst på vägen. Se mat/chips/cola på TV..ja, man kommer i kontakt med det överallt. Och det konstiga är att jag skulle i princip kunna äta vad som helst. Saker jag verkligen typ aldrig skulle laga till mig själv hemma. Hehe, vad konstigt man fungerar :)

Har suttit och läst lite i "itrims faktabok" jag fick och där står det grymt mycket bra samt att jag nu passerat de "jobbigaste" dagarna. Och det känns ju förjävla skönt!!

Va ner och köpte mer ersättning och idag blev det choklad. Tycker faktiskt ersättningarna är riktigt goda. Är man van vid Nutrilette så smakar detta milkshake :) Jaja, såååååå gott är det inte :)

Blev även ett träningspass. Så jävla skönt att ha kommit igång, på riktigt - ÄNTLIGEN!!! Men satan vad otränad man är, svettades som en gris och var ja, typ vintöd i ansiktet haha men jag bjudet på de ;)

Men ojsan vad långt inlägg det blev! Och absolut inte så intressant för er andra kanske hehe. Babblar på som vanligt :)

Nej, ska skära upp lite gurka :)

Pöss!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar