Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2011

Lite kul :)

Jag har ju ingen stor blogg, det vet jag. Men nu har det passerat 2,350 på ca 1 mån så visst finns det folk som läser :) Jättekul tycker jag :)

Och när man går in och kollar statistik, i vilka länder bloggen läses så blir man lite paff hehe. Litauen, Japan, Usa...you name it :)

Jag är så himla nyfiken på vilka som är "trogna" följare eller som kanske bara kikar in ibland...redan gjort ett sådant inlägg men med dålig respons :P

Gör ett nytt försök ;)

Sen tycker jag ni är dåliga på att kommentera/klicka i "reaktionerna" :( Jag är inte heller bästa på att kommentera men eftersom jag lovar att bättra mig så kan ni väl oxå göra det?? :) För visst blir det så mkt roligare att blogga då!?! Men jag tvingar er självklart inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar