Summa sidvisningar

måndag 20 juni 2011

Fy fan säger jag :(

Denna söndag slutade verkligen inge bra :( Knatade hem från Linda vid 18-tiden. När jag kom hem fick jag springa till toan..förbannade nacke och ställa till det!! Jag som hatar att spy!! Somna i nån timma sen var det dags igen :(

Klockan va då 21 och Million Dollar Baby började på 4:an..den tänkte jag INTE missa så bäddade ner mig i soffan med täcke och kudde. Först NU mår jag lite bättre.


Har ju inte fått behålla nåt och nu när man känner att det nog skulle funka att äta..ja vad finns det att välja på då??? Ersättning eller en jävla gurka haha :) Jag vill ha TE & ROSTADE MACKOR!!! Men icke!! Ska INTE förstöra det här nu!! Men en kopp jordgubbste får jag ta.

Ska även ta en shake nu, lägga mig i soffan och kolla på en av alla filmer jag lånat av Linda :)

Och btw, Satan vad bra Million Dollar Baby var!! Clintan, det är mannen i mitt liv haha, han kan han ;) Grym skådis och regissör!!

Pösssss!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar