Summa sidvisningar

tisdag 28 juni 2011

Vilken dag

Den här dagen var ju alldeles underbart mysig! En sånhär dag man ska stoppa undan i ett litet fack. När man är ledsen och deppig, då går man dit och väljer en "bra" dag som man kan tänka tillbaka på och hämta lite ny härlig energi utav.

OK, nu blev det djuuupt :) Aja, ni hajjar ;)

Har solat mestadels av dagen vilket resulterat i att det svider och sticker i hela fejjan. Har även skaffat mig en härlig röd nyans i ansiktet, ser ut som om jag dragit ner en tomteluva över pallet :) Det blir nog finfint...om nån dag...

Åkte ner till härliga familjen i Malmskogen och busade med Jamie och vovvarna. Planerade "big things" med Bella oxå :)

Efter massa solande, skratt, pratande och planerande så tog jag Jamie och gick en PW till favvan. Gick den mysiga vägen hem så vi kunde stanna och mata änderna med lite bröd vilket uppskattades av Jamie :)

Väl hemma i lyan så svidade jag om och gick upp till mormor och Svenne och kollade på Allsång på Liseberg. Sen fastna mormor och jag i Johan Falk. Var riktigt mysigt att sitta själv med mormor och kolla film och snacka skit. Måste göras om :)

Nu måste jag erkänna att jag är TRÖTT! Hyrde en film på Ica, The last song, men vettefan om jag pallar att kolla nu...tror jag hyr om den och ser den imornkväll ist. Kanske nån vill göra en sällskap :)

Nu ska en väldigt nöjd Carro krypa ner i sängen.

Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar