Summa sidvisningar

torsdag 9 juni 2011

Träningskläder

Kom nyss hem från en spontan filmkväll med Linda. Såg Mean Girls 2. Haha, tjejer asså och speciellt i USA, patetiska :) Men det va en helt ok tjejfilm. Mysigt att bara knata över sådär nån timma och snacka skit och kolla film. Och SVULLA :) Men nu är det SLUT på det!!

Imorn (idag) är det hälsoanalysen på itrim och sen träning. Har dock ett dilemma. Har inget att träna i. Eller jo nåt har jag såklart men det ska ju vara både snyggt och bekvämt. Linda visade mig ett par 3/4 brallor på HI-Sport som jag tänker köpa. Sen måste jag införskaffa mig några större sköna linnen. Det värsta jag vet när det sitter tajt och åker upp så man får gå och dra i det. Sen ett par träningsskor..dom jag fick av kusin var för små, typiskt :/ Jaja, ska leta vidare här hemma för nå nytt hinner jag inte köpa.

Fan va taggad jag är!!!

;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar