Summa sidvisningar

fredag 17 juni 2011

Tjollahoppsan

Sitter här i Åsättra (syrran, hennes sambo och bebis bor här för er som inte vet) och hänger framför datorn medans Oscar vilar med Jamie och duktiga Bella målar trappan :)

Åkte hit igår direkt efter jobbet. Hade så mkt grejjer med mig + Ronja med mig på bussen. Men hon skötte sig ju exemplariskt!

Sov på min fot hela vägen (10min). Älskar att va med denna vovve :)

Hon var även med mig 1:a dagen på jobbet :) Var jätteduktig och alla tyckte hon var så snäll och fin. Det är kul att höra :) Jag har ju inte börjat jobba "på riktigt" utan det är som jag skrev i tidigare inlägg bara en arbetsprövning juni ut..så nu blir det bara 25% (1 1/2h/pass)..känns så surt, hinner typ komma dit och sen ska man hem igen...VAD lär jag mig på det? Och hur kul är det sen att jobba så den lilla tiden?? Hade jag haft 50% skulle jag vara där 3h, känns mer ok och jag vet att jag kommer klara det sen när det väl är dags att jobba på riktigt - jag mår ju bra nu :)

Oscar jobbade natt igår så Bella och jag hade myskväll, kollade Änglagård och jag SOMNAR i slutet...trötthjälmen :)


Nu ska jag gå och se om jag kan göra nån nytta här!

So long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar