Summa sidvisningar

onsdag 8 juni 2011

Taggad

Är taggad till 1000 nu!! Var på itrim idag, på gruppträff. Dom är grymma på att tagga och se det positiva i allt när det känns jobbigt. Idag handlade det just om motivation och hinder på vägen. Tänka positiva tankar och hur vi når resultat. Skönt att jag har kusin med mig :)

Jag har ju inte kunnat börja på riktigt eftersom jag inte kunnat gå på hälsoanalysen. Men på torsdag ska jag dit :) Och efter blir det träning i deras gym och ska köpa med första ersättningen :)

Oooh!! Kan det inte vara torsdag NU!?!

Haha, ska bli kul och se om jag är lika taggad om typ 2v :P

Är riktigt nöjd över att jag valde "guldpaketet"..kommer verkligen kunna få all hjälp jag behöver!!

Tänker inte visa några före bilder, eller nja, vi får se :) Men kommer dela med mig av vikt, mått osv.

Ska kolla på nätet nu efter nån bra Hälsotidning..Vet ni nån bra?

Nee, nu blir det lite Bones sen krypa ner i sängen. Har äntligen börjat bli lite svalt här inne, måste ju stänga ballkongdörren nu på natten eftersom jag inte har nån koll på Siri..

Ojoj, va lååångt inlägg det blev :)

Yeah yeah, Natti sötisar!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar