Summa sidvisningar

onsdag 1 juni 2011

Nervous


Sitter här och lyssnar på musik fastän jag borde ligga till sängs för lääängesen men är en aning nervös och har dessutom "the funny week" så magvärken är inge kul just nu :/

Ska träffa Företagshälsovården, Försäkringskassan och chefen om cirkus 6h (kl10). Måste alltså gå upp strax innan 9 om jag ska se någorlunda rekordelig ut :P Vi ska tillsammans försöka komma fram till hur jag ska lägga upp min arbetsträning osv. Jag tror faktiskt inte att jag har något att vara orolig för men jag stresar alltid upp mig. Kan jag tacka panikångesten för. Och att jag inte längre tar medicinen som "hjälpte mig på traven". Nu får Carran klara sig all by her self..och det kommer nog gå finfint.

Dags att skutta ner i sängen så man får lite utav skönhetssömnen :)

Berättar senare hur det gick...
NATTI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar