Summa sidvisningar

onsdag 22 juni 2011

Bergman is The Man




Bor ni i närheten av Täby och har nåt problem med kroppen..killen fixar det!! Jag lovar!! Mår mkt bättre nu och han gjorde inte särskilt mkt. Snacka om "magic fingers".

Fick även numret till en kollega som är neurolog/kiropraktor. Hans förslag var att ringa honom och be han titta på min ögonsjukdom, Nystagmus. Han var enligt Lars Sveriges bästa och ett ev samarbete skulle kanske lindra eller få bort Nystagmus helt..MEN han lovade inget. Dock lovade han att jag kommer få ett svar vart/vad i kroppen som utlöser detta. COOLT!! Ska ringa han imorn :)

Förstår ni om detta skulle bli bättre?? Jag skulle kunna plugga utan problem, läsa tidningar/böcker utan att få ont i skallen, se TV:n ordentligt OCH...TA KÖRKORT!!! MEN nu ska jag inte hoppas på för mkt, det blir iaf inte sämre!!


Sitter på tåget hem nu. Ska nog dra på mig promenadkläderna och gå ut och gå nån timma :)

See ya later ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar