Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2011

Ljusstakar och lite annat


Dessa underbara ljusstakar beställde jag och Linda på Domoda i fredags så de borde komma nu i veckan :) Jag bara ÄLSKAR dom!! Och hemsidan ska vi inte tala om. Bara älskar den här slitna, lantiga vintage-stilen!

Jag håller på göra om lite här hemma. Är ju tokig i både rosa och lila. Haft lila så länge nu så idag ska jag packa ner det lila (tar fram det emot hösten tillsammans med de lila höstgardinerna). Nu är det STARK rosa som gäller. Får se, kan va snyggt att blanda men nån annan stark färg. Beror på vad jag hittar för gardiner :) Blommor ska inhandlas och eftersom jag ev kommer ta en utav Rosas (mamma,pappa och Dannis katt) kattungar så blir det ett besök på plantagen och köpa fejkbommor. Dom har riktigt snygga och trovärdiga där. Sen hade jag tänkt mig nåt sånt här i fönstrena..

Frågan är bara vilken färg man ska ha? Känner mest för de vita men då kommer de se helalet ut med de lila/svarta gardinerna...hmmm får ta mig en funderare på den..eller vad tycker ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar