Summa sidvisningar

onsdag 8 juni 2011

Bara måste

Bara måste berätta att jag ÄLSKAR sommaren!! Mina ögonfransar växer som ogräs :):)

Det här låter ju helt bananas för er som inte vet haha :)

Det är såhär att för ca 10 år sen började jag tappa mina ögonfransar. Inte så att de bara låg på huvudkudden en morgon utan jag kliade mig t ex i ögat och då lossna några osv. De har alltid kommit nya men de har liksom inte "orkat" sitta kvar. Man vet inte varför jag har såhär och jag har ärligt talat inte tagit reda på det ordentligt för har haft så mkt annat att tänka på.

Men nu när det börjat lugna ner sig med en del annat ska jag kolla upp det!! Nånting som har med solen/sommar att göra är det definitivt!! Hade jättelånga fina ögonfransar även förra sommaren.

Nu kanske ni tänker "pucko-vitaminbrist??" Har ingen vitaminbrist, det som är så knasigt..

Nån som har nå liknande??


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar