Summa sidvisningar

torsdag 23 juni 2011

Natt promenad

Kom precis in från en nattpromenad med Bästa Lotta :) Hon skulle ut sista svängen me vovven Hugo och eftersom vi båda är 2 nattugglor så blev 10-15 min mer än 1h hehe...Finns ingen hejd på oss när vi börjat babbla :)

Imorn (läs idag) måste jag gå en långpromenad. Vart dåligt md det eftersom jag mått skit. Och pga nacken ska jag ta det lugnt med själva träningen på itrim. Men på måndag SKA jag fan dit!

Sist jag var där och köpte ersättning så vägde och mätte jag mig. Jag visste att nåt hade hänt för det märks på kläderna. Så -2 kg och 6 cm i midjan :) Jag är nöjd :) Så nu jävlar!!!! INGET stoppar mig nu!!!

Nee hörrni, jag borde ju sova men hur lätt är det när man är pigg? Dumma promenad :)

Slökollar lite på TV sen blir det sängen, ska tvätta imorn :/

Nattens låt..Bjuder på ett klipp ist för videon till låten...



Iron And Wine - Flightless Bird, American Mouth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar