Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2011

Helgen

Har vart riktigt mysig :) Åkte ju hem till La Familia i lördags och sen när Jamie oxå kom så snodde jag me han på 1 1/2h prommis runt typ hela Margretelund, kändes det som :) Men oj vilken vacker natur vi har, i hela Sverige..tog lite fina bilder.,
















Efter promenaden hoppa jag in i duschen. Det vankades inflyttningsfest hemma hos Daniel och Emelie. Var riktigt kul, trots att jag inte fick äta eller dricka nåt utav allt det goda. Höll mig till min Loka och hade lika kul ändå :)

Sov med Jamie så mamma och pappa skulle få sova ut, likaså Bella och Oscar. Somna halv 6..6 vaknar Jamie-great :) Somna om ett tag efter lite välling. Sen spenderades dagen UTE :)

Nu ska jag hopp in i duscha!!




Charmknutten ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar