Summa sidvisningar

onsdag 15 juni 2011

Möte och mys i Åsättra

Idag (tis) hade vi kvällsmöte på jobbe. Fick prata av oss en hel del vilket var skönt. Hade ett ensamt möte med chefen efter då vi prata om hur jag skulle lägga upp min arb.prövning på 25%. Så larvigt för det är ju 25% av min tjänst jag har så det blir endast 11/2h per kvällspass..ska iaf köra så juni ut. Jag ska ringa F-Kassan och min läkare och fråga om jag inte kan få börja jobba 50% direkt den 1 juli. Då skulle det bli 3h/kvällspass...känns liiiite mer lönsamt! Första passet blir på ons kl:19. Känns så himla kul att vara tillbaka :)

Vi hade sällskap på mötet..



Satt i mitt knä nästan hela mötet (3h)..så snäll och duktig! Och alltid ett leende på läpparna :)

Sen åkte vi hem till Åsättra :) Medans dom laga mat och åt vek jag och hängde tvätt :) Pallade inte med att se pannbiffar, potatis, sås och god sallad hehe :)

Blev en långpromenad och efter den avslutade vi kvällen med att kolla på "Water For Elephant's". Mycket bra film!!

Nu ligger jag i sängen och ska sova så jag är pigg imorn när Jamie vaknar. Tog in sängen hit så jag tar natt+morgonpass så syster och Oscar verkligen får sova ut, det behöver dom!!

Nee, nu blev det såhär långt igen hehe..jag är hopplös :)

Natti på er söta!!



Nyfiken häst på promenaden, så fin!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar