Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Sleepless

Ligger i sängen och försöker sova men kvällen igår slutade inte så bra.

Va en helt vanlig dag, gick en liten prommis innan jobbet, fixa lite här hemma och jobbade.

När jag sen skulle ner i källaren, där jag har mitt skåp, känner jag en riktigt skum lukt. Luktade bränt gummi, fast starkare. Hämtade en kollega och vi gick ner igen och undersökte vart det kunde komma ifrån. Hitta inget. Men satan vad snurriga vi blev och fick ont i huvudet.


Ringde lite samtal för kunde ju inte lämna det sådär..det hade även börjat sprida sig..

Vi gick hem och väl hemma börja jag må skit!! Skakade, snurra i pallet, förvirrad, slö, koka i ansiktet å svårt att andas. Ringde runt lite och vi kom fram till att jag skulle försöka vila/sova och blev det inte bättre lr sämre skulle jag komma in till sjukan.

Gick och la mig och mår... Konstigt!! Jobbigt med andningen fortfarande :/

Ska försöka vila lite till och hoppas det blir bättre..åka in till sjukan, det kan man vara utan!!

Håll tummarna!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar