Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

Spoiled Beauty

Det börjar kurra i magen nu vill jag lova! Ska snart ta shake nr 3 så blir det nog bättre.

Blev inget solande idag. Jag blev allergisk-såklart!! Så har legat inne i sängen med stängda fönster och ballkongdörr :( Jag som ville steka fläsk!! Imorn sägs det bli dåligt väder men det TROTSAR jag och åker hem till päronen!!

Ikväll vore kul att typ spela kubb eller nåt :) Får se vad som händer, klockan är ju bara strax över 5..

Har iaf målat naglarna :)



Vill ha lååånga fina naglar men får vänta till jag har lite mer pengar.

Nu ska jag ta mig en sväng till centrum, hämta mediciner och leta efter inflyttningspresent till Daniel och Emelie och en 1-års present till Caspar :) Måste hitta nåt att ha på mig osså..

Nu en shake..

Hej Hopp!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar