Summa sidvisningar

tisdag 7 juni 2011

Hej folket

Vart sisådär med bloggandet men ska bättra mig :) Sitter och lyssnar på Chris Medina- What are words. Såå fin!

Danni var här en sväng, gick alldeles nyss så nu ska ja hoppa in i duschen och göra mig klar för itrimmöte :) Efter det hämta Siri som vart hos mormor över helgen eftersom jag inte vart hemma så mycket.

Va ju nationaldagen igår och den spenderade jag, Bella, Linda och smågrabbarna Jamie och Nick på Ekbacken. Va kalasväder och vi hade supergod picknick med oss. Själva firandet på Ekbacken va lite dåligt fixat men var ju 1:a året de hade..tyvärr blev jag riktigt dålig (allergisk) så däcka rejält när jag kom hem och sov hela kvällen och natten.. blir så himla seg av medicinerna..














Brottningsmatch :)


Filmade lite oxå, ska lägga upp den sen men nu börjar jag få ont om tid..See ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar