Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

Gårdagens itrim

Va ju på itrim igår, i flera timmar :) Nu är jag äntligen på G!! Vi hade ett lååångt samtal om massa saker. Gjorde mig ännu mer taggad.

Var väldigt positivt!! Jag ska som ni säkert vet äta ersättning i 12v och vi prata om nuvarande och "drömvikt". Väger nu....82kg och har (nu) som målvikt 65kg. Alltså gå ner 17kg..enligt olika uträkningar ska jag ha klarat de om 10..TIO VECKOR ;) Fatta!! Att loosa heeela 17 pannor på 10v-DRÖM!! Självklart krävs rätt träning osv. Måste köpa mig en stegräknare för ska gå 10 000. steg/dag. Den man kan ladda ner till mobilen e ok men vill ha en gammal hedlig stegräknare. Den på mobilen e lite, mja, konstig och jobbig..finns stegräknare att köpa på itrim som man har smidigt runt halsen, ska absolut inhandlas :)

Har redan sjuk träningsvärk hehe men jag gillar't ;)

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och lyssna på "Vakna"..

Sen kan ni kolla om den här bilden och läggs ihop ett och ett ;)



SOLA :):)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar