Summa sidvisningar

söndag 19 juni 2011

Regniga söndag

Sorry men måste erkänna att jag tycker det är liiite mysigt! En dag man kan ligga inne i soffan och kolla massa bra filmer och mysa, utan dåligt samvete. Självklart föredrar jag sol och bad men ibland kan det vara skönt att ha nån dag utan "måsten", allrahelst när man inte känner sig helt 100..

Har tillbringat hela helgen med Linda & Nick :) Adam är inte hemma så har sovit här och gjort dom sällis, så mysigt! Igår tyckte jag och Nick att mamma Linda skulle få sova lite extra så vi gick upp och mös i soffan :) Han är för go den lilla killen. Fick äran att vara barnis medans Linda åkte till IKEA oxå, så mysigt :)

Tyvärr har jag inte mått så bra, det är något med nacken. Har så jävla ont och rätt var det är så börjar det bara snurra i pallet :/ Linda massera nacke/rygg igår och det va riktigt behövligt!! Ska försöka flirta till mig det idag oxå :P Måste boka in ett besök hos Herr Bergman..

Just nu sitter jag och väntar på att Linda & Nick ska komma hem. Då blir det FILMMYS :)

Funderar på om jag ska gå hem till mormor sen och hämta Siri eller om jag ska göra det imorn...hmm, får se. Längtar som en galning efter MIN bebis :)

Ha en mysig söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar